18 augusti, 2011

Lättar på mina egna regler

Jag har funderat och funderat och så har jag funderat ännu lite till. Och så har jag tagit ett beslut att lätta lite på det där tvärstoppet vad gäller recensionsexemplar som jag skrev om för ett tag sedan. Den största anledningen till att jag tog det beslutet var att jag väntade barn och inte ville känna någon press att skriva om böcker jag hade fått från förlag samtidigt som jag led av sömnbrist. Av samma anledning lämnade jag ifrån mig uppdraget som Bokmässans bloggambassadör eftersom jag inte skulle kunna närvara på bokmässan. Nu blev det ju inte som det var tänkt och jag ser ingen anledning till att jag inte ska ta emot recex, om det nu finns något förlag som vill skicka till mig vill säga. Jag kommer fortfarande vara ärlig med vad jag tycker oavsett om det är fråga om recex eller inte. Mina nya "regler" hittar ni här.


Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...