30 september, 2012

Books & Dreams


Hoppsan, det hann visst gå en vecka mellan inläggen här igen. Jag har visserligen tänkt mobilblogga ett par gånger den här veckan och det är väl tanken som räknas, eller hur? Hur som helst så har jag läst ut ett par böcker den senaste veckan samt många tidskrifter och magasin. Av någon anledning damp alla medlemstidningar och tidningsprenumeration ned i min brevlåda nästan samtidigt. Med min senaste beställning från Adlibris fick jag prova nya bokmagasinet Books & Dreams. Jag gillar innehållet skarpt. Man kan aldrig få för mycket litterär inspiration och jag måste nog faktiskt teckna en prenumeration nu genast. Blir dessutom lite sugen på att läsa någon bok av Harlan Coben, en amerikansk författare som jag inte läst något av. Ja okej, jag blev faktiskt sugen på att läsa en himla massa andra böcker också. Det är ju det som är kruxet med alla dessa magasin om böcker. Den där listan på böcker att läsa når ju snart ända till månen!

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...