31 augusti, 2014

Höstenkät

Hittade en enkät hos Bokstävlarna och det var längesedan jag fyllde i en so here goes:

Vad har du läst i sommar? Det har blivit många böcker om miljö och frivillig enkelhet. Har läst om en hel del böcker.

Vad önskar du att du hade läst i sommar? Jag är extremt nöjd med min lässommar. Efter vad som känns som en enormt lång lässvacka verkar jag vara tillbaka på banan igen. Det känns helt underbart!

Sommarens bästa: Hungerspels-trilogin!

Sommarens sämsta: Mina första två (av tre) semesterveckor bjöd på regn, regn och åter regn.

Sommarens favoritklädsel: Mina helt underbara sandaler. Tyvärr har de nog gjort sitt. *snyft*
 
Sommarens favoritmat/dryck: Grekisk sallad
 
Sommarens mest oväntade: Jag har börjat jogga.
 
Hur mycket ser du fram emot hösten på en skala från 1-10? 10+ Jag gillar hösten...

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...