27 september, 2010

Lästorka

Den här månaden har varit riktigt dålig om man ser till antal böcker jag har läst. Jag har hittills läst ut två böcker men påbörjat många fler som jag har tröttnat på trots att de egentligen inte alls är dåliga. Jag har bara inte orkat koncentrera mig på en och samma bok. Men förhoppningsvis börjar det släppa. Och det kan jag tacka Fem på rymmarstråt för. Den är snart utläst och det är roligt att återupptäcka böcker som jag läste när jag var yngre. Jag var tokig i dessa böcker om Fem-gänget och jag minns en del ur boken jag läser nu men långt ifrån allt. Det är ändå över tjugo år sedan jag slukade dem, så det är kanske lite för mycket begärt att jag ska minnas allt.

1 kommentar:

Hanneles bokparadis sa...

jag räknar inte antal, utan upplevelser :)

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...