Dessa böcker läste jag under förra månaden. En mycket bra läsmånad tycker jag själv.
Sigrid Combüchen - Spill - en damroman
Daphne du Maurier - Värdshuset Jamaica
Susan Hill - The Woman in Black
Inger Edelfeldt - Juliane och jag
Kate Carlisle - Homicide in Hardcover
Chelsea Cain - Evil at Heart
Shakespeare - Macbeth (seriealbum)
Susan Hill - The Small Hand
Laura Childs - Gunpowder Green
H.P. Lovecraft - Om övernaturlig skräck i litteraturen
Susan Hill - Howards End is on the Landing
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggen på Instagram
Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...
-
Egentligen borde jag väl skriva om böckerna jag läst ut men för tillfället har jag ingen lust alls. Istället sitter jag och tittar på videor...
-
Jag har fått en award av Lilla O med motiveringen: Hellre barfota än boklös upptäckte jag då jag skickade bokpaket till Titti i höstas. Ege...
-
Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar