19 september, 2011

Ensam hemma


Till det här inlägget överlåter jag recenserandet till min femåriga dotter. Så här säger hon om boken Ensam hemma av Ho Baek Lee:

Boken handlar om en kanin. Den är ensam hemma. Den blir hungrig och så bajsar den. Finns det nåt som man kan äta, undrar kaninen. Den tittar på en film och äter chips. Den provar läppstift och det är snyggt.

Jag gillar den. Den är jättebra! Den är fin och samma bild som finns på framsidan finns i boken. Första gången vi läste den var det jättespännande. När den kom på posten blev jag jätteglad!

3 kommentarer:

Lingonhjärta sa...

ÅH! Världens finast recension! Kort och innehållsrik. Precis som det ska vara :)

Hanneles bokparadis sa...

verkar underbar

Emmas Bokhylla sa...

Vilken sot framsida! Forstar att din dotter gillade den!

ps.
du har en award att hamta hos mig!

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...