18 juni, 2012

Här var det tyst som i...

Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen den senaste tiden. Jag har även varit fruktansvärt dålig på att läsa böcker den senaste tiden. Därav bristen på inlägg kanske. Jag kan dessvärre inte utlova någon bättring, det brukar bara sluta med att jag känner press på mig vilket leder till att det nog blir ännu tystare härifrån. Jag har inte för avsikt att lägga av med bloggandet. Nej, jag väntar stoiskt ut den här läs- och bloggtorkan och bloggar lite nu och lite då när andan faller på, och i de fallen jag händelsevis har råkat läsa ut en bok eller två. ;-) På återseende!

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...