26 februari, 2015

Ett litet bokreafynd


Jag var inne på Akademibokhandeln idag och kikade lite på deras reautbud. Det blev ett litet köp. Skönlitteraturen gick bort. som jag nämnt tidigare lånar jag mer på biblioteket i stället för att köpa. Men en liten träningsbok blev det. Jag har sedan tidigare ett träningsprogram från sjukgymnast som bland annat innehåller övningar med en balansboll. Det kan ju inte skada att bygga på de övningar jag redan gör med nya för att stärka kroppen ytterligare. Jag jobbar som undersköterska och det sliter mycket på rygg och axlar, något som jag varit sjukskriven för mer än en gång. Träning är därför något jag måste göra om jag vill slippa ha ont i framtiden. Hoppas den här boken kommer väl till pass för att variera träningen lite.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...