25 september, 2009

Lästa böcker 2006

En titt i min läsdagbok visar att jag läste följande böcker under 2006. Inte så värst många. Men så studerade jag på heltid också så det blev en hel del kurslitteratur också utöver dessa titlar.
  • George - När ingen ser
  • Hermanson - Mannen under trappan
  • Pavlina - Raising Vegan Children in a Non Vegan World
  • Newkirk - Making Kind Choices
  • Schütt - Kådisbellan
  • Chomsky - Hybris
  • McGraw - Familjeliv
  • Jansson - Svart fjäril
  • Ingelman- Sundberg - Vikingablot
  • Blunt - En stilla storm
  • Läckberg - Olycksfågeln
  • Robinson - En lek med eld
  • Svedelid - Strömkantring

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...