09 april, 2010

Musikfredag

I helgen drar jag och familjen till Stockholm för att bland annat gå på konsert med det amerikanska powermetalbandet Kamelot. Som jag har väntat!!! Det är de senaste dagarna som jag har lyckats fått in i mitt huvud att jag om några dagar faktiskt kommer att få se dem helt livs levande! Oj, vad jag är glad och upprymd. Egentligen borde jag väl dela med mig av en video med dem så här tätt inpå konserten, men istället för Kamelot tänkte jag att ni skulle få njuta av tonerna till mina stora proggmetalhjältar Dream Theater. För er som har lite svårt för den här musikstilen så kan jag säga att just den här låten, Wither, är vad man kan kalla en power ballad. Ni vet dom där som var så populära på 1990-talet.

Förutom konsert i helgen tänkte jag också hinna med ett besök hos Goodstore och handla lite vegokäk.


Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...