08 december, 2010

Att skriva om

Äntligen har jag läst, strukit över och under och allt möjligt i mitt manus. Nu är jag redo att faktiskt börja skriva om. Jag har sett fram emot det. Jag har visserligen haft väldigt roligt när jag läst igenom mitt manus och sett alla stavfel och en hel massa annat roligt och konstigt. Ett par goda skratt har jag fått. Här och var har det faktiskt också varit ganska spännande om jag får säga det själv. Och det får jag. Det är nu allvaret börjar på riktigt känns det som. Den där månaden när jag spydde ur mig den här storyn var bara en liten fis i rymden. Nu ska jag ju förvandla det till något som skulle kunna kallas för en roman...så småningom.

1 kommentar:

Annika sa...

Så spännande och intressant det låter.

Kan inte låta bli att beundra alla som verkligen kladdar ner rumpan på stolen och skriver. Starkt jobbat!!

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...