28 december, 2010

Som ett tecken från ovan...

Eller nja kanske inte, men jag fick i alla fall ett nyhetsbrev med passande rubrik i min inkorg idag. Sedan flera år tillbaka är jag medlem på online-communitiet Care2. Idag skickade de alltså ut ett nyhetsbrev med titeln: Learn 5 Mental Habits for Cutting Consumption. Bra punkter, särskilt den sista. Kanske är det ändock ett tecken att jag ska genomföra mitt köpstopp. Dock tror jag inte att det kommer bli ett helt år. Men det är inte många dagar kvar tills jag måste bestämma mig. Jisses, dessutom måste jag ju sätta mig ner och upprätta lite regler inför det här. Hur tänkte jag nu?

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...