13 mars, 2010

Bokrealeverans

Igår hämtade jag ut mitt paket med de böcker som jag beställde på bokrean. Jag beslutade mig för att bara beställa tre böcker för en sammanlagd summa av 95 kr. Alla tre är böcker som jag velat läsa en tid. När jag nu ska ha tid att läsa dem är ju en annan fråga... Vi var och veckohandlade igår kväll och när jag gick förbi bokreabordet på Coop Forum så föll mina ögon på en bok med titeln Demonjägarens handbok av Abelard Van Helsing, demonjägare från medeltiden (alltså ej den Van Helsing som förekommer i Dracula). Efter att ha bläddrat igenom boken och haft en lite mindre diskurs med mig själv så åkte den ner i varukorgen. Att jag ens vågar visa upp den här boken. Det är ju nördvarning lång väg.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...