20 juni, 2010

Pet Sematary

Spenderade eftermiddagen hemma hos min far där min lillasyster och jag bland annat roade oss med att lyssna på Ramones. Mycket bra grupp som jag lyssnat på sedan tonåren. Medan vi lyssnade på låten Pet Sematary blev jag väldigt sugen på att läsa om boken av Stephen King. Så nu måste jag ge mig ner i de kartonger där jag har en hel del av mina böcker nedpackade. En stor del av mina böcker av King ligger i kartonger. Jag har helt enkelt inte plats för dem alla och jag läser om så sällan så jag har inte haft något behov av att ha dem uppe. Men nu måste jag rota lite. Men innan dess måste jag titta på videon till Ramones låt Pet Sematary. Låten är förbaskat bra men jag vet inte om jag kan säga detsamma om videon...

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...