17 december, 2009

Digital Detox Week

I april i år deltog jag i den här kampanjen från Adbusters som i princip går ut på att man stänger av teven, datorn, mobiltelefoner och iPod's etc i en vecka. Adbusters kallar den för Digital Detox Week. Jag tyckte det var en väldigt intressant vecka som resulterade i att jag lärde mig en del om mig själv och hur jag brukar använda mig av alla dessa attiraljer som man faktiskt klarade sig väldigt bra utan för tio år sedan. Den "riktiga" kampanjen är ju inte förrän i april nästa år men jag funderar på att köra en egen detox week snart. Jag känner att det börjar bli dags för det igen men har inte bestämt riktigt när. Kommer självklart att delta under den där veckan i april nästa år också. Skulle du kunna tänka dig att delta nästa år? Varför/varför inte?

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...