08 december, 2009

Nu måste jag dra ner på bokinköpen

Ett av mina favoritband kommer till Sverige nästa år och jag måste ju faktiskt gå och se dom. Jag är ju tyvärr inte världens rikaste person men jag kan lätt spara in på bokinköpen för att ha råd att köpa biljetter och resa t o r för att se dem. Det finns ju bibliotek, det finns second hand. Och dessutom har jag bokhyllorna fulla med olästa böcker så det ska väl inte vara så svårt att låta bli att köpa nya, eller hur? Haha, ja eller hur? Bookoholicen i mig kan nog göra det lite svårare än vad det låter. Men jag vill inte missa den här gruppen för allt i världen. Så böckerna får allt stryka på foten den här gången.

Kamelot 2010 European Tour Trailer from Kamelot Official Vimeo on Vimeo.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...