07 december, 2009

Så många böcker och så lite tid...

Bakhålls-paketet med Lovecraftboken kom idag! Så snart jag skrivit klart detta inlägg ska jag stänga av datorn och öppna boken och börja läsa tänkte jag. Eller nja... kanske inte direkt. Det får nog bli en godnattsaga för dottern först. Sen en godnattsaga för mig. Passar väl bra med en gotisk skräcksaga då?

Läste tidigare idag ut en av böckerna som jag fick i Pocket&Prassel av min inte längre så hemliga bokvän, Lilla O. Recension kommer snart här på bloggen. För övrigt har det varit lite trögt med läsandet senaste veckan, mycket på grund av att jag håller på och startar upp ytterligare ett så kallat street team för en grupp som jag vill hjälpa lite. Det är en hel del fixande och trixande med detta. Men nu har jag fixat och trixat klart för idag och återgår till böckernas värld.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...