01 maj, 2010

Jag slutar

Nä jag ska inte sluta blogga. Sådan tur har ni inte... ;-) Men den här läsutmaningen med Charles Dickens lägger jag nu ner. Jag blir bara stressad så fort jag tänker på den och att jag måste läsa en viss bok en viss månad. Jag blir helt låst och kan absolut inte koncentrera mig på boken ens när jag har plockat upp den och ska börja läsa. Så nu har jag bestämt mig för att inte fortsätta, åtminstone inte med att jag måste läsa en specifik bok under en specifik månad. Jag tar det lite mer som det kommer. Jo jag anade nog att det skulle bli så här men vad tusan, man måste ju få göra ett försök i alla fall.

2 kommentarer:

Angelika V sa...

Oj, du skrämde mig ett ögonblick! Gillar din blogg, men har inte kunnat läsa den på sistone för har varit helt utan internet i ca två veckor, mycket att ta igen :D

Titti sa...

Ursäkta att jag skrämdes. Men jag måste ju få folk att klicka på mina länkar. ;-)

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...