07 maj, 2010

Jag vann, jag vann!

Igår kväll efter Babel, som jag kom ihåg att titta på den här gången, satte jag mig och surfade runt lite på nätet. På Calliope books hittade jag en nyligen upplagd tävling och prövade min lycka. Och jag vann! Jag brukar aldrig vinna i såna tävlingar, men tack vare att jag såg tävlingen så snart efter att den blev upplagd så hade jag tur. Jag är jätteglad över vinsten, som var Per Hagman's senaste bok Vänner för livet. Jag har inte läst något av Hagman förut men efter lite googlande och några kommentarer på Facebook, så ser jag verkligen fram emot att läsa boken. Det är alltid lika roligt när man får stifta bekantskap med en författare som man inte tidigare har läst något av. Stort tack till Calliope och Albert Bonniers Förlag!

1 kommentar:

Ylva sa...

Grattis till vinsten! Jag gillar Hagman och vill också läsa den boken.

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...