09 maj, 2010

Lagom längd på köpstopp?

Stod tidigare idag och betraktade böckerna i mina bokhyllor och insåg att jag måste införa ett nytt köpstopp. Jag hade ju ett för inte länge sedan alls men vad gjorde väl det för skillnad egentligen? Jag måste verkligen införa ett nytt, och betydligt längre än en futtig liten månad. Vad tror ni är lagom längd på ett köpstopp? Man ska ju överleva den utan några större men också. ;-) Nej men allvarligt. Min plånbok skulle bara bli allt för glad om jag inte köpte några böcker på ett tag. Eller åtminstone förbjöd mig själv att handla böcker på nätbokhandlarna. Det är där jag klickar hem flest böcker. Ska fundera lite mer på hur köpstoppet skulle se ut och vilken längd som borde funka. Tre månader kanske? Vad tycker du?

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...