10 november, 2010

Glögg och parfym, en bra kombination

Nu ska jag sätta mig med en kopp glöggte från Kahls och en riktigt bra bok som jag lånade på biblioteket i måndags. Parfymen av Patrick Süskind. Så bra hittills.

Jag var ganska så säker på att jag hade glöggte kvar sen förra säsongen någonstans i gömmorna. Och visst hade jag det! Jag hade en påse från Kahls och sedan en helt oöppnad påse från The Tea Centre of Stockholm som har det godaste glöggte jag någonsin smakat. Och inte bara det, jag hittade en hel del andra tesorter som jag hade glömt bort att jag hade. Ärligt talat är jag inte helt säker på hur alla dessa påsar har kommit dit. Det är väldigt märkligt. Lika märkligt som att bokhyllorna är färdiga att vilken sekund som helst ramla ihop av alla böcker. Mystiskt är det. Nu ska jag återgå till mitt goda te och den där parfymboken.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...