23 november, 2010

Manuset

Jag har inte skrivit något om mitt manus på länge. Det har inte funnits så mycket att skriva heller. Sist jag skrev ett inlägg så var jag redo att ta fram rödpennan och sätta igång att göra ändringar. Men så blev det icke. Det hände helt plötsligt andra saker som fick gå före, så mitt manus har legat och mognat betydligt längre än vad jag först hade tänkt. Det är nog dock inte någon nackdel tror jag.

Det ska bli både roligt och lite skrämmande att plocka fram det nu och läsa igenom med rödpennan i ett fast grepp. Verkligen. Nu vill jag verkligen sätta igång och skriva om hela rasket!

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...