22 november, 2010

Nakenchock!


Det sägs ju att man kan få fler besökare till sin blogg om man publicerar lite lättklädda bilder. Jag vet inte riktigt hur det ligger till med den saken, jag har bara läst det någonstans. Då jag inte har någon som helst lust att själv posera på slika bilder, risken finns ju att ni inte skulle återkomma, så publicerar jag ovanstående bild från konserten i lördags. På bilden ser ni min store idol, Mike Portnoy. Ahem! Jag säger inget mer...

Jo, eftersom min älskade sambo läser den här bloggen så måste jag tillägga att upplevelsen att få höra denne trummis spela live ökade min beundran för honom - som musiker!! Märk väl. ;-)

Edit: Till mitt "försvar" kan jag säga att jag knappt såg skymten av honom under hela konserten. Jag stod för dumt till för detta. Den här bilden tog min syster, efter att ha armbågat sig fram, så att jag inte skulle behöva gå hem ifrån konserten utan en enda bra bild av Mike. Så tack syster yster för att du gjorde det. Hörseln, med öronproppar naturligtvis, var det dock inget fel på. Och de andra medlemmarna i bandet såg jag alldeles utmärkt. Och de hade mer kläder på sig. Och lika glad var jag för det ;-)

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...