18 november, 2010

Tobaksvägen toppar statistiken

När man väl har installerat Google Analytics kan man ju inte göra annat än att kolla statistiken lite titt som tätt. Tobaksvägen toppar statistiken över sökord som leder till besök på min blogg. Det känns lite kul tycker jag. Sen kan man ju fundera över av vilken anledning besöken droppar in. Jag har ju mina misstankar... (att elever tvingas läsa boken men inte orkar och googlar handlingen istället).

På plats fyra kommer
Roy Sætre Khantatat som sökord och här tillbringar folk betydligt längre tid på bloggen av någon anledning.

1 kommentar:

Bokbrus sa...

Jag gillar din blogg och vill därför skicka dig en Cherry on top award.

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...