20 november, 2009

Läser med intresse

att Bronsåldersmordet får bra betyg på DN Kultur. Jag får lov att hålla med Lars Linder att "koncentrationen efterhand faller [...] och läsaren tappar flåset." Jag har själv tappa flåset lite. Fast inte av ointresse utan på grund av tidsbrist och lässvacka. När man jobbar som timvikarie vet man aldrig hur ens veckor kommer att se ut. Den senaste tiden har jag jobbat mycket. Denna vecka är jag bara (förhoppningsvis) ledig söndag. Läsningen prioriteras inte så där jättehögt då. Det finns så mycket andra saker som man behöver hinna med. Och en bok av Lindströms kaliber får tyvärr stå tillbaka till förmån för lite mer lättsmält kiosklitteratur (för att bättra på min lässtatistik och nå upp till min egen utmaning för i år).

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...