05 november, 2009

Nedräkning

Då har nedräkningen till 100 lästa böcker börjat. Har hittills i år läst 88 böcker, vilket betyder att jag har 12 böcker kvar att läsa. 12 böcker under november och december borde ju inte vara så svårt att klara. Det skulle vara om något oförutsett skulle hända som gjorde att jag inte skulle kunna läsa över huvud taget. Men det ska det ju inte, eller hur? Funderar lite på vilken bok jag ska läsa härnäst och det lutar åt Bronsåldersmordet av Jonathan Lindström som jag har skrivit om tidigare. Han kommer ju till Bokmässan i Örebro nästa vecka och jag vill gärna vara lite förberedd inför den föreläsningen. I övrigt har jag ju hur många olästa böcker som helst som bara tigger om att bli lästa så någon brist på läsmaterial har jag inte. Snarare tvärtom!

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...