27 november, 2009

Toppnotering i antal besökare under gårdagen

Under gårdagen besökte 66 personer denna blogg, vilket är en toppnotering i antal besökare under en och samma dag. Bloggen har bara funnits sedan i juni och har väl inte så himla stor läsekrets så jag blev ganska så, om inte chockad så var det i alla fall en smula oväntat att se att så många personer hade besökt min blogg igår. Det är inte många i min närhet som känner till att jag bloggar. Min sambo, syster och en kompis har jag berättat för att jag bloggar. Men förutom det känner jag till kanske en handfull andra bloggare som brukar lämna kommentarer här inne. Så nu undrar jag. Vilka är ni andra som har besökt mig det senaste dygnet? Lämna gärna en kommentar och säg hej vet ja! I won't bite ya'!

1 kommentar:

Lilla O sa...

Jag brukar titta in, så jag räknas kanske inte. Jag har inte heller berättat för så många jag känner att jag bloggar, egentligen bara för närmast sörjande och inte ens alla av dem. Min mormor läser varje dag och är mitt största fan!

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...