09 oktober, 2010

Lyckades plita ner några fler ord idag. Trots flera "störningsmoment". Jag skriver inom citationstecken eftersom det egentligen inte är några riktigt störningsmoment. Bara livet som liksom kommer emellan. Sonen är sjuk och det blev en tur till jourmottagningen - diagnosen blev halsfluss, precis som vi misstänkte. Och så det vanliga "helgköret" här hemma, telefoner som ringer och så vidare och så vidare.

Jag har förresten fått frågan här på bloggen om vad min bok handlar om. Nu är det så att jag gärna vill hålla det hemligt tills jag har ett manus som man i alla fall kan kalla okej. Det kommer alltså dröja väldigt länge innan jag skriver något om själva handlingen! Men i det här skedet kan jag väl i alla fall avslöja för er att det hamnar någonstans i (om vi nu ska dela in saker i olika fack) mystery/fantasy/skräck. Hoppas att jag har stillat er nyfikenhet lite i alla fall. Ha en trevlig lördagkväll allihop!

1 kommentar:

Hanna sa...

Mystery/fantasy/skräck - nu blev jag ännu mer nyfiken ju! :)

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...