05 oktober, 2010

Precis som jag sa...

så kom den där inre kritikern inramlandes idag och tyckte att jag var en riktigt sopa. Det kan ha att göra med att jag är trött efter en dag på jobbet och därtill att en liten dam (på snart fem år) också var väldigt trött när jag hämtade henne trots att hon hävdade bestämt att så inte var fallet. Tre sidor har jag i alla fall lyckats producera sedan vi kom hem och den lilla damen lugnat ner sig och mutats med en stund vid datorn Knatte-länkar. Jag har sedan suttit och knapprat på min laptop och det var ju alltid något. Jag får se om det hinner bli lite mer skrivtid ikväll...

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...