01 oktober, 2010

Nu kan det bli glest med inlägg

Men en liten uppdatering skadar väl inte. Officiellt började jag att skriva min roman idag men som ni kanske läst bland kommentarerna till dessa inlägg så hade jag redan tjuvstartat lite, så med det jag hade skrivit sen tidigare och det jag fick ner under morgonen så har jag 21 manussidor nedplitade. Jag är nöjd och det känns som en bra start. Nu ska jag ägna resten av dagen åt mitt riktiga liv. Ni vet, disk och tvätt och annat skoj. Jag ska väl försöka hinna med att läsa en och annan bok och dessutom skriva om dem under månaden också. Men det kanske är bäst att förvarna er om att inläggen under den här månaden säkerligen kommer att handla om mitt skrivande, med allt vad det innebär. Förhoppningsvis innebär det att min blogg kommer att leva vidare även efter månadens slut. Misslyckas jag måste jag gå under jorden för att skämmas livet ur mig och förbanna min stora käft.

7 kommentarer:

Anna sa...

Lycka till med skrivandet!

Zachan sa...

Vi väntar här med spänd förväntan :) Och finns definitivt kvar när du kommer tillbaka.

Hoppas verkligen att det ska gå bra för dig och att inspirationen ska infinna sig (den kan vara lite gnällig ibland)!

Vi hörs när du har tid ;)

Monika Häägg sa...

Kul med 21 sidor. Själv lyckades jag bara åstadkomma 5 sidor i går och i dag inga sidor! Men jag är ändå väldigt stolt över de 5...

Titti sa...

Tack ska ni ha! Och Monika, jag tror säkert att dina 5 är av betydligt bättre kvalitet än mina 21...

Hanneles bok-paradis sa...

lyckas jämnt kan bara de som aldrig ens försöker

Bokomaten.. sa...

Men man får ju säga lycka till och spark i baken och bryt ett ben och allt sådant där.:-) Håller med om att 21 sidor låter oerhört produktivt!

Marie sa...

21 sidor är ju en riktigt bra start! Jag skrev precis om dig i min blogg.

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...