16 april, 2014

Bokliga mål och funderingar

I år har jag lovat mig själv att inte köpa några nya böcker, Bakhålls utgivning undantaget då jag inte vill säga upp mitt medlemskap där. I övrigt är det dock tänkt att jag inte ska köpa nya böcker utan istället låna på bibliotek och om det inte går så får jag köpa begagnat. Det har blivit några inköp ändå då jag var på bokmässan i Örebro och en jag känner hade boksläpp då. Jag var faktiskt tvungen att köpa den. ;-) I övrigt har "köpstoppet" funkat väldigt bra. Jag har fått fjärrlåna några böcker på bibblan. På bokmässan ordnades dessutom ett bokbyte dit jag tog med mig hela ryggsäcken full med böcker och bytte till mig andra. Ett mycket bra initiativ!

För övrigt svämmar mina bokhyllor över av olösta böcker och jag tänkte minska antalet under det här året.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...