14 april, 2012

Magasinet Johan & Martin


I veckan landade det här magasinet i min brevlåda. Jag har hunnit läsa ett par av reportagen och det är mycket intressant läsning. Alla intäkter från försäljningen går till stödföreningen för de fängslade journalisterna och samtliga som arbetat med magasinet har ställt upp och gjort det gratis. Ett fantastiskt initiativ.

Köp ett eget exemplar av magasinet Johan & Martin. Samtidigt som du visar ditt stöd för de fängslade journalisterna får läsa sex reportage av Johan och Martin.  Magasinet kostar 100 kronor och finns att köpa på Pressbyrån och 7Eleven. Du kan också köpa magasinet på nätet. Jag har också lagt ut en direktlänk i menyn till vänster så alla besökare som vill enkelt kan köpa ett ex.


Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...