16 juni, 2014

Oj, oj... den här boken blir svår att motstå

John Seymour's bok Självhushållning är en riktig klassiker och kommer nu i nyutgåva på svenska. Och jag som har köpstopp och inte får köpa nya böcker. Den här kommer garanterat att bli svår att motstå. Många böcker har jag köpt genom åren som jag egentligen inte alls hade behövt att köpa, såna som man bara läser en gång och aldrig mer. Ganska onödigt eftersom de flesta böcker går att få tag på via biblioteken. Men den här boken har jag velat ha länge, i många år...och så ges den ut nu, i år! Det är inte rättvist. Nej, jag ska inte införa några nya undantag, utan ståndaktigt vänta tills året är slut och hoppas att nyupplagan inte blir allt för populär och säljer slut. Hemska tanke!

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...