31 maj, 2019

Jag har vunnit en novelltävling!

I slutet av mars skickade jag in ett bidrag till Marwa Förlags novelltävling på temat modern teknik gone wrong i genren skräck/sci-fi. Tidigare ikväll fick jag reda på att jag är en av vinnarna. Min novell tillhör skräckgenren och handlar om en biltvätt som går bärsärk. En lista på alla vinnare finns att läsa på Marwa förlags hemsida eller Facebooksida. Utgivning av antologin är planerad lagom till bokmässan i Göteborg i september. Återkommer med titel och omslag så snart det är klart. Ska bli så roligt att få medverka i denna antologi och ser verkligen fram emot att få läsa mina medförfattares bidrag.

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...