13 augusti, 2019

Biblioteksfynd

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen på sista tiden. Det ligger en hel hög med utlästa böcker som jag tänkt skriva ett inlägg om. Vi kan väl säga att jag tog lite ledigt från bloggandet. Idag var jag till biblioteket och i en hylla där biblioteket ger bort böcker så hittade jag dessa. Abdellah Taia har jag läst tidigare och tycker om hans prosa. Samuel Taylor Coleridges Balladen om den gamle sjömannen har dykt upp lite här och där den senaste tiden när jag har läst om vampyrer, så den fick också följa med mig hem. Jag är överlag väldigt dålig på att läsa poesi men när jag väl tar mig tid så känns det meningsfullt. Ska bli kul att läsa båda dessa böcker. 



Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...