19 mars, 2013

Bloggsyntes

Hej alla mina underbara bokbloggskollegor och bloggläsare! Jag vill bara meddela att jag är livs läsande. Måhända att jag har gått i något slags bloggide men jag tänker på bloggen mest varje dag och det är ju tanken som räknas sägs det ju. Jag tycker det vore på tiden att någon uppfinner en slags bloggsyntes, eller vad det nu kan tänkas heta, så det räcker med att tänka ihop ett blogginlägg och vips så uppdateras bloggen. Vem känner sig manad? Igår läste jag ut Fahrenheit 451 och slog något slags rekord i längst lästid på hyfsat tunn bok. Jag klämde en Novellix innan läggdags dock och det kändes ju bra att läsa ut något från pärm till pärm på en och samma dag. Nu ska jag sluta svamla och försöka koncentrera mig på mina studier. Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan jag lyckas knåpa ihop ett vettigt blogginlägg, med eller utan bloggsyntes.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...