05 maj, 2024

Long time, no see


Hej igen!

Det var flera år sedan som jag uppdaterade den här bloggen. Nu tänkte jag att det var dags att väcka lov i den här sovande tingest igen. Har ganska nyligen återupplivat mitt bokkonto på Instagram: tittis_bokblogg. Det känns verkligen roligt att få skriva om mitt stora intresse igen och tanken har ibland gått till den här bloggen som jag hela tiden har låtit ligga kvar istället för att stänga ned den. Kanske har mitt undermedvetna sagt till mig att den här dagen ska komma.

Nåväl. Här är jag nu. Finns det ens några aktiva bokbloggar kvar eller är det bara bookstagrammers och booktokers nuförtiden? Säg hej i kommentarsfältet och berätta om du fortfarande bloggar eller om du har andra konton där du aktiv.

Ha det gott! 

2 kommentarer:

Monika sa...

Hej! Jag har låtit din blogg ligga kvar i mitt flöde och jag är också kvar 🙂

Hellre barfota än boklös sa...

Vad roligt att du också är kvar! 😊

Axplock

Jag har varit lite dålig på att skriva om de böcker jag har läst den senaste tiden men här är en bild på ett litet axplock i all...