03 juni, 2024

Överraskning i brevlådan!


Idag låg det en liten överraskning i brevlådan! En av mina tyska brevvänner hade skickat Divergenttrilogin av Veronica Roth som ljudbok. På tyska! Hon hade spenderat några dagar i Sverige och ville passa på att skicka en liten födelsedagspresent till mig. Så himla fint av henne!  

Jag har faktiskt inte läst de här böckerna än trots att de har stått i min bokhylla väldigt länge. Om bara ett par veckor går jag på semester. Jag tror att det här får bli ett av mina semesterprojekt, att lyssna på ljudböckerna. Ända sedan jag lyssnade på Frankie av Jochen Gutsch och Maxim Leo tidigare i år så har jag gått och tänkt att jag borde lyssna på någon mer tysk ljudbok. Det var faktiskt väldigt trevligt. Nu behöver jag inte fundera längre på vilken bok det ska bli. Ser fram emot att lyssna på de här! 

Inga kommentarer:

M.W. Craven - Botanikern

Patologen Estelle Doyle, en av kriminalinspektör Washington Poes kollegor och närmsta vän står anklagad för mord på sin egen far. Hon har på...