30 juli, 2010

Bored of the Rings


Jag tog med mig Bored of the Rings när vi åkte och tältade. När jag gick igenom bokhyllorna efter någon bok att ta med mig så föll blicken på den. Jag moochade den för ganska länge sen och den har sedan agerat hyllvärmare här hemma. Den fick alltså följa med mig. Tyvärr var den inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Jo, boken är ju en parodi på Tolkien's Lord of the Rings och är proppfull av satir. Men det funkade inte riktigt för mig. Det blev bara tröttsamt och jag hade svårt att koncentrera mig på boken. Tillbaks till BookMooch med boken. Kanske funkar den för någon annan.

Henry N. Beard & Douglas C. Kenney - Bored of the Rings
ISBN: 0-575-07362-4

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...