01 juli, 2010

Jag är så trött på det här!!!

Att inte få köpa böcker alltså. Fast nu är det snart bara en dryg månad kvar så jag tänker inte bryta mot mitt köpstopp. Dessutom har jag i alla fall inga pengar att köpa böcker för så det är liksom kört ändå. Och det här är ju dessutom ett riktigt i-landsproblem! Jag har knappast brist på olästa böcker hemma och mitt finfina bibliotek ligger ju bara ett stenkast härifrån (jag ser det från mitt köksfönster). Skickade nyss iväg ett inköpsförslag på en bok som jag verkligen vill läsa och som är väldigt svår att få tag i via BookMooch (det är uppenbarligen fler än jag som vill läsa den). Nåja, jag hoppas verkligen att när de tre månadernas köpstopp är till ända att jag inte shoppar en massa böcker bara för att. Istället för att klicka hem böcker från närmaste nätbokhandel ska jag nog göra ett besök i närmaste Myrorna och kolla om det finns några finfina begagnade böcker.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...