17 februari, 2019

Hej! Minns ni mig?

Det var en evighet sedan jag publicerade något på den här bloggen. Jag gjorde några tappra försök att väcka liv i den för några år sedan men energin och engagemanget räckte inte riktigt till just då. Facebooksidan som är kopplad till bloggen höll jag liv i ett litet tag till. Tankarna har med jämna mellanrum gått till bloggen under dessa år. Tankar om att jag borde börja blogga igen.
   Jag vill börja blogga igen. Jag har redan börjat väcka lite liv i Facebooksidan som är kopplad till denna blogg.
Så här är jag nu. Kanske har bokbloggosfären glömt mig. Förhoppningsvis är det någon som minns mig. Det spelar inte så stor roll.
   Suget att börja skriva ned mina tankar om det jag läser och det jag vill läsa har återvänt. Ja, allt som har med litteratur att göra känner jag mig återigen sugen på att skildra.
   Även mitt eget skrivande vill jag gärna dela med mig av. Länge hade jag även en period där jag inte skrev särskilt mycket. Nu är jag på banan även där och har precis skickat in ett manus till en lektör och väntar nu med spänning på hens utlåtande.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...