12 september, 2009

Gårdagens bokskörd

När jag kom hem från jobbet igår var brevlådan proppfull. Och det var dessa tre böcker som var orsaken till detta. Från Amazon köpte jag The Bone People av Keri Hulme. Läste boken för ett tag sedan och älskade den. I ett svagt ögonblick la jag ut den på BookMooch och den blev givetvis moochad ögonblickligen. Ångrade mig grymt efteråt så nu ha jag köpt boken igen för dryga femtiolappen. Den här tänker jag inte skiljas från i första taget. Apelsinflickan av Lena Kallenberg är en av böckerna i En bok för alla's senaste utgivning. Shaun Hutson omnibus med Purity och Deadhead är ett BookMooch-fynd som kom hem till mig ända från Australien.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...