18 mars, 2011

Det kliar lite i fingrarna...

Och det är inte odling jag pratar om. Dottern och jag petade visserligen här om dagen ner en hel del tomat-, paprika-, och physalisfrön i små odlingsbriketter. Några av dotterns tomatfrön har redan grott och kikar nyfiket upp (på den förbaskade snön som faller utanför fönstret!!!).

Jag fick senaste numret av klimatmagasinet Effekt igår och där finns ett erbjudande om att prenumerera på tidskriften Internationella Studier och samtidigt få ett presentkort på 150 kr hos Cdon att handla för. Hallå! Inte bara att själva tidskriften verkar skitintressant men nu ska man tydligen frestas med 150 spänn att handla böcker eller film för. Jo, jo... de vet allt hur en slipsten ska dras...

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...