17 mars, 2011

Mer hemliga sällskap och heliga graaler?

Jag vet inte om det blir mer av den varan men jag har i alla fall den fristående fortsättningen på Labyrinten av Kate Mosse här hemma nu. Kryptan heter den och eftersom jag är så himla ostrukturerad i mitt läsande just nu så får det nog bli nästa bok jag läser. Jag vet ärligt talat inte vad det är med mig. Jag som förut hade lite panik när jag läst ut den bok och inte hade påbörjat en ny. Nu har det alltså gått flera dagar (!) utan att jag öppnat en bok. Jag måste vara sjuk. Kanske är det någon konstig virussjukdom som går i bokbloggosfären för jag verkar ju inte vara ensam om det här problemet heller. Nåja, ingen anledning till panik. Om jag däremot inte lyckats läsa en enda sida under en månads tid skulle jag nog börja fundera på vad det är som händer med mig.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...