13 februari, 2012

Det bidde en liten reabeställning


Efter att noga ha tänkt igenom mina tidigare reasynder (jag har olästa böcker från förra årets bokrea) bantade jag ner listan till en (1) bok som jag bara måste ha. Shakespeare and Company, av Sylvia Beach, grundare av bokhandeln Shakespeare and Company i Paris. Den var jag bara tvungen att ha! 79 spänn på Adlibris, för den svenska utgåvan.


Jag hade ett presentkort på CDON också, och det slank visst ner lite pocketböcker därifrån. Slutsumman landade på 46 kronor för tre böcker som jag velat läsa länge. Syndaflodens år av Margaret Atwood och två böcker om skrivande. Förföra demonen: att skriva för livet av Erica Jong, och Ordets makt och vanmakt: mitt skrivande liv av Jan Guillou. 

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...