08 oktober, 2009

Okej...

Zirathi har gjort ett test där man kan se vilken Scifi/Fantasy figur man är. Hon blev själv Boromir. Brukar ibland göra dylika test bara för att det är roligt. Så jag var naturligtvis tvungen att göra detta när man tydligen kunde vara lik figurer i Sagan om ringen. Känns bra att det var en karaktär från den goda sidan, men samtidigt blir jag nästan lite rädd för mig själv eftersom jag blev...

Which Fantasy/SciFi Character Are You?

A wandering spirit caring for a multitude of just concerns, you are an instrumental power in many of the causes around you.

And so am I, very dangerous: more dangerous than anything you will ever meet, unless you are brought alive before the seat of the Dark Lord.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...