30 april, 2010

Läsrapport april

Trots extremt lite med jobb denna månad så blev det "bara" nio böcker lästa under månaden. Vad sjutton har jag pysslat med kan man undra? En liten lässvacka har jag hunnit med, plus att jag haft andra saker för mig än att läsa. Samtidigt är nog nio böcker på en månad mer än vad genomsnittssvensken läser på en månad så jag är himla nöjd med det. Jag har bara skrivit om tre av böckerna på listan så jag ligger även lite efter när det gäller bloggande om böckerna kan man säga. Men lugn, det kommer. Jag ska bara försöka få den där tiden att räcka till också. En av böckerna (Lilla stjärna) har ju inte ens haft första recensionsdag än heller så den behöver jag ju inte stressa med direkt.

Hunter S. Thompson - Fear and loathing in Las Vegas
Torgny Lindgren - Ormens väg på hälleberget
Maria Küchen - Att skriva börjar här
Claude Izner - Mordet i Eiffeltornet
John Ajvide Lindqvist - Lilla stjärna
William S. Burroughs - Slumpens spöke
Muriel Barbery - Smaken
Annica Triberg - 100 sätt att rädda maten
Carin Gerhardsen - Vyssan lull

Till sist hoppas jag att ni alla har haft en trevlig valborgsmässoafton!

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...