09 mars, 2012

Spelhålan

 
Måste bara tipsa alla småbarnsföräldrar om det här spelet. Vi köpte det här spelet till dottern för några år sedan och det gick hem direkt. De senaste dagarna har jag fått spela Hyveltjuven åtskilliga gånger. Dottern är nämligen hemma med feber. Hon är ganska pigg ändå och hon tycker mycket om att spela spel och det här är ett av hennes favoritspel.



Dessutom har vi spelat det här spelet som jag har kvar sen jag var liten. Räck upp en hand alla som kommer ihåg Fragglarna! Jag älskade Fragglarna med farbror resande Mac, Gorgerna och Den Allvetande Skräphögen. Mitt spel är ganska slitet, en och annan rädisa från Gorgernas trädgård har blivit uppäten och så, men det funkar allt att spela på fortfarande.

1 kommentar:

Annelie sa...

Räcker upp handen! Åh, fragglarna! Önskar att jag hade ett sånt spel :)

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...