22 december, 2009

God Jul & Gott Nytt År!

En riktigt god jul och ett gott nytt 2010 önskar jag härmed alla läsare! Jag började blogga i juni i år och det har varit roliga månader och ett periodvis väldigt intensivt läsande för att nå upp till mitt mål att läsa minst 100 böcker innan detta året var slut. Jag har passerat målet med några titlar och hoppas hinna läsa ytterligare någon eller några böcker innan året är slut. Men det återstår att se. Jag ska jobba både i jul- och nyårshelgen (dock inte julafton) så vi får se hur mycket tid för läsning det blir. Ett par dagars ledighet finns dock inplanerat men då finns det såklart en massa annat man vill hinna med. Huruvida bloggen tar ledigt över helgerna har jag ännu inte bestämt mig för. Jag tar det som det kommer. Men jag vill i alla fall passa på att tacka alla som läser den här bloggen. Om man jämför med andra bloggar så har jag inte så många läsare men det är fler än vad jag trodde att jag skulle ha när jag började. Tack för att just du läser och ta hand om dig och ha en skön jul- och nyår.

2 kommentarer:

Lilla O sa...

Tack själv! Jag läser med glädje det du skriver. Hoppas att du får en bra jul trots jobb!

Hellre barfota än boklös sa...

Tackar tackar! Kikar in i din blogg med jämna mellanrum också. Julen var bra, jobbade inte julafton. Nyår blir kanske lite sämre eftersom jag jobbar nyårskvällen och ska upp och jobba kl 7 på nyårsdagen.

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...