14 december, 2009

Jag skyller ifrån mig...

Jag läste på Ett hem utan böcker att Martina inte kunde låta bli att köpa hem en utgåva med Sherlock Holmes: The Complete Stories av Arthur Conan Doyle. Jag köpte just mitt eget exemplar av boken ifråga på samma sajt. Volymen är på 1136 sidor så nu har både jag och Martina lite att bita i. Och Martina, det är ditt fel att jag själv beställde hem ett ex av boken. Jag valde dock en begagnad variant för det "hutlösa" priset €4.47. Men jag säger tack för tipset! En bok på mer än 1000 sidor för under femtiolappen är ju som hittat. Nu hoppas jag att inte min sambo surfar in på sidan och läser det här. Jag vill ju inte spä på hans teorier om eventuellt bokmissbruk...

2 kommentarer:

Martina sa...

Ja, men det var ju faktiskt inte ditt fel, du kan ju inte hjälpa om nån annan praktiskt taget tvingar dig att köpa nånting så frestande. =)

Hellre barfota än boklös sa...

Ja men eller hur? Det var ju så det gick till.. :-)

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...